22 Ağustos 2007 Çarşamba

Site kurmadan, fazla uğraştırmadan para kazandıran bir yöntem

Yeni bir yöntem öğrendim fakat denemeden buraya yazıyorum.
Türkiye'de sizin sayenizde üye olan başına para ödeyen arkadaşlık siteleri var. Bu sitelerin satış ortaklığı programına katılıyorsunuz, size bir link veriyorlar, o link üzerinden birisi bu arkadaşlık sitesine üye olursa para kazanıyorsunuz. Ne kadar ödüyorlar bilmiyorum ama buradan bilgi sahibi olabilirsiniz sanırım. Bunlar da o sitelerden bazıları; 1 2
Şimdi öncelikli olarak buradan bir satış ortaklığı hesabı açıyorsunuz. Daha sonra size para kazandıracak olan link i alıyorsunuz. Şimdi sıra insanları bu linklere tıklatıp üye yapmakta.

Bunun için çok uğraşmayacaksınız. Kişisel ilanlar verebileceğiniz birçok servis var (örnek: 1 2 3). Buralara bir kız rumuzuyla arkadaş aradığınızın ilanını bırakacaksınız. Fakat ilanlarda link yayınlamak yasak, ayrıca pek de inandırıcı olmuyor. Asıl nokta burada zaten. Gayet normal bir ilan yayınlayın. "Şöyle biri arıyorum, böyle olmalı falan filan, isteyenler bana mail atsın"
Şimdi bu servislere ilan bırakırken sizden bir e-posta adresi isteyecek. Gmail'den yeni bir eposta adresi alın ve ilanları bu adresle gönderin. Biri ilanınızı görüp mesaj attığında bu yeni aldığınız gmail hesabına mail gelecektir. Gmail hesabımızı öyle bir ayarlayacağız ki gelen mail e otomatik olarak şu yanıtı verecek; "Merhaba, ilgine teşekkür ederim. Seninle konuşmak isterim fakat hemen msn den konuşmak istemiyorum, güven meselesi. Şu linkten şu siteye üye olup bana mesaj atarsan memnun olurum"
Nolacak yani? Sazan arkadaşımız ilanı okuyacak, cevap gelecek sevinecek, sonra üye olacak ve size internetten para kazandıracak. Hatta bir hesap açın satış ortağı olduğunuz yere (kız hesabı tabi ki) ve ona mesaj atmasını söyleyin kurbanınıza. Mesaj atmak için para ödemesi gerekirse ve paralı üye olursa size baya bir ödeme yapılacak (sanırım, emin değilim incelemedim)

Peki bu gmail hesabımızın otomatik yanıt vermesini nasıl sağlayacağız?
  1. Girin gmail hesabınıza
  2. Sağ üstten Ayarlar'a tıklayın
  3. Sayfanın altına doğru Tatil cevap mesajı açık var, onu işaretleyin
  4. Konu kısmına birşey yazmayın
  5. Mesaj kısmına yukarıda bahsettiğim şekilde, "Merhaba, ilgine teşekkür.." diye başlayan ve satış ortaklığı yaptığınız sitenin size verdiği link olan mesajı yazın.
Bu mesajı yazarken html kodu kullanmayın, direk link i yazın. Bu yöntemin çok daha inandırıcı ve para kazandıracak yolları var unutmayın, yaratıcı olun. Kolay gelsin...


Not: satış ortaklığı yapacağınız sitelerin kurallarını ihlal etmediğinizden emin olun, bu yazı sadece eğitim amaçlıdır

2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.