10 Ağustos 2007 Cuma

Kolay backlink alma yolu: kapanan hesaplar

Nerenin kapanan hesapları bunlar? Her yer olabilir, anlatayım;
Şimdi bir forum olur, blog servisi olur, başka bir site olur, 5 sene önce kayıt olmuşsunuzdur. Zaman geçtikçe sizin kontrolünüzde olan sayfanın pr 5 olur. Oraya güzelce sitenizi ekleyip backlink sahibi olabilirsiniz.
Misal bir örnek vereyim;
blogcu.com'da bir kullanıcının sayfası;
http://www.blogcu.com/kullanici/bluetigar

Şu anda pagerank 4

Diyelim ki bluetigar hesabını iptal etti, hemen blogcu ya girip bluetigar diye bir hesap açarsak bedavadan pr4 sayfamız olacak.

E bunu taramak, takip etmek pek kolay değil. Ama kolay yolu var.

Başka bir site için örnek veriyorum, azbuz.com

Önce olmayan bir hesabın nasıl göründüğüne bakalım;

Aradığınız site bulunamamıştır
smrmrt.azbuz.com
adresi site yapımına uygundur.
Böyle bir site yapmak istiyorsanız elinizi çabuk tutun.
Üstelik hiçbir ücret ödemeden ve 1 dakikada!

Demekki boşta olan azbuz hesaplarının hepsinde " adresi site yapımına uygundur" yazısı var.
O zaman google da yapacağımız şöyle bir arama bize tüm müsait adresleri verecektir;

inurl:azbuz.com "adresi site yapımına uygundur"

Aramayı yapıp tüm sitelerin pr değerine bakmakta uzun iş. Şahsen ben uğraşamam. Onun için de kolay bir yol buldum;
Seochat.com da bir alet var, google aramasını pr değerine göre sıralayıp size veriyor, yani en yükse pr en üstte oluyor;

Buradan inceleybilirsiniz


Ben bu sayede azbuz.com'dan pr 5 ve pr 4 adresler yakalamıştım. Tek yapmam gereken kayıt olup sayfaya sadece kendi linklerimi koymak oldu. Unutmayın bu olay sadece azbuz.com ile sınırlı değil, daha çok site var tarayıp güzel backlink alabileceğiniz. Ben size örneği verdim, gerisi sizin becerinizde.

4 yorum:

MAVİ KAPLAN EFSANESİ dedi ki...

Merhaba ben bluetigar ! Beni örnek vermeniz hoşuma gitti, bloğuma yorum yazıp adresinizi verirseniz size link verebilirim. Kolay gelsin, iyi günler...

serkan dedi ki...

dostum pr4-5 diyosun azbuz.com un kendisi zaten pr3 anladığım kadarıyla sen başka bi yerden yakalamışsın onları. blogspot.com dan nasıl yakalarız onuda söylersen çok iyi olur malum azbuz çok sınızlı bi kaynak...

sm dedi ki...

smrmrt.azbuz.com benim eski sitem :) sölemesi ayıp baya popülerdi :)

Adsız dedi ki...

orjinal ve kullanışlı bir site yaparsanız kısa sürede yüksek bir pagerankiniz olabilir. pageranki yüksek olan bir adresi alsanız bile orada başka bir şeyler yayınlamaya başladığınızda pagerankiniz düşebilir. vaktiyle bir sitenin çok reklamını yapmıştım kısa sürede pagerank 3 olmuştu. sonra domain adresi siteyi açan kişinin elinden çıktı hala satılık ama pageranki şimdi 0. niye? içeriği gitti ona göre...