31 Ağustos 2007 Cuma

PR Aldatmacası!

PR ne diye uzun uzadıya anlatmayacağım, binlerce yerden öğrenebilirsiniz. Sadece şunu bilmenizi istiyorum, yüksek PR değeri sitenizin üst sıralarda olmasını garantilemez. Eğer arama sonuçlarınız pr değerine göre sıralansaydı çok daha farklı olurdu. Bu sayfadan google aramanızı pr değerine göre sıralatabilirsiniz. Farkı kendiniz anlayın.

PR değerini yükseltmek için kasmanın saçmalığı!
PR sizin için sadece 2-3 ayda bir güncellenen ve öylesine meraktan baktığınız bir gösterge olmalı. Eğer dizin sahibi değilseniz ya da PR ile değerlenen link alım/satım işiyle alakanız yoksa PageRank olayını aklınızdan çıkarın. Link alırken sadece sitenizle ilgili kelimelere ve alakalı sitelerden link alın. Bir kere link aldığınız sayfada 20-30dan fazla dışa bağlantı bulunmasın. Link aldığınız sitenin PR değeri önemli ama nerelerden link aldığına, yaşına, güvenilirliğine de dikkat edin

PR Aldatmacası!
Hehe böyle bir başlık atacağım aklıma gelmezdi. İnternette bazı aklı evveller sitelerinin PR değerini bir şekilde hileyle yükseltebiliyorlar. Bunu kontrol etmek şimdilik çok kolay. Tek yapmanız gereken bu adrese girip, kontrol etmek istediğiniz sayfayı yazmak.

Bu yazıyı dellenmiş olarak yazmaya başladım çünkü biraz önce zeki bir arkadaşımızın insanlara PR 7 diye sitesini yutturmaya, bunun hakkında blog'una yazı yazmaya giriştiğini gördüm.

Tanıtımın olduğu adres:
http://www.antimousepad.org/2007/08/24/gelmisiyle-gecmisiyle-pagerank/

Tanıtımını yaptığı site: vikipedi.com

Hemen buradan kontrol ediyoruz. PR değeri gerçek değil, zamanında bu adres tr.wikipedia.org'a yönlendirilmiş olduğundan PR sorgularında tr.wikipedia.org un sonuçları çıkıyor. Ayrıca yahoo'dan backlinklerine bakalım. Ben pagerank7 olması için bir sebep göremedim siz? Bu arkadaşın bu saçmalık ve dolandırıcılık üzerine para ile dönen bir sistem kurması ayrıca deli etti. Dikkatli olun lütfen.

Not: Firefox kullanıyorsanız size bir toolbar tavsiye ediyorum. PR doğrulamasından, farklı datacenterlara sorgu, yahoo backlinks taraması falan hepsi var

1 yorum:

Adsız dedi ki...

[B]NZBsRus.com[/B]
Lose Laggin Downloads Using NZB Files You Can Easily Find High Quality Movies, Console Games, MP3 Albums, Applications and Download Them at Rapid Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]