22 Ağustos 2007 Çarşamba

İzlesene.com yeni tasarımı...


Satış haberleri sayesinde öğrendiğim izlesene.com yeni bir tasarım yapmış ve beta olarak kullanıma açmış. Sayfayı ilk açtığımda gerçekten güzel buldum. Hatta şu sıralar bir tasarım yaptırma aşamasında olduğum için gördüğüm onlarca portfolio ile karşılaştırdım. Fakat daha sonra bir video seçtim ve açıkçası yoruldum.Video izlerken sağ tarafta listelenen video resimleri çok karışık gösteriyor sayfayı. Sayfanın üstüne bakarken durum güzel ama aşağıya kaydırınca nokta'nın reklamıyla beraber göz yoran bir görüntü var. Üstelik sayfanın tam olarak yarısını kaplıyor. Aklıma ilk gelen kişi başına düşen sayfa gösterimi sayısını arttırma çabası oluyor. Mutlaka diğer videolar gözlerine takılsın amaçlı. Thumbnail arasına daha fazla boşluk olsa, daha küçük olsalar ya da isteyen tıklayıp genişletse alanı. İsteyen tıklasın genişletsin olayı diyeceğim ama sanırım amaçlarına uymayacak zira reklam alanı olarak seçtikleri (önem veriyorlar demek ki buraya) kısmı kapatmak istemezler.


Not: bunu aslında yukarıda linkini verdiğim blog a yorum olarak atacaktım, pek huyum değil milleti eliştirmek ama baktım çok yazmışım, kendi bloguma ekleyeyim dedim

Hiç yorum yok: