9 Ağustos 2007 Perşembe

Merhabalar

İlk yazıyı yazmak hep gereksizdir aslında ama yazayım. Üniversite öğrencisiyim, 13 yıldır bilgisayar kullanıyorum. 8 yıldır evimden, yurdumdan, okulumdan internete bağlanıyorum. Bilgisayar mühendisliğini kazanana kadar hep "ah bir programlama bilsem de muhteşem bir fikirle şu internet piyasasına atılsam" diyordum. Kazandıktan sonra o "muhteşem fikiri" bulmaya çalıştım. Sonra bir gün karar değiştirdim. Muhteşem bir fikirle bir anda girmek yerine, en rezil yollardan geçip, her şeyi deneyip yola devam etmeye karar verdim. Bu blog'da edindiğim doğru ve yanlış deneyimleri yazıp ( bu cümlenin devamını getiremiyorum )


Saygılar

2 yorum:

admin dedi ki...

kardeş çok güzel bi blog yapmışın tebrik ederim googlede gezerken tesadüf eseri buldum yabancı bloglar yazdım gelen sonuçlardan biri dikkatimi çekti tıkladım girdim. tüm yazılarını hiç bir yeri atlamadan tek tek okudum çünkü bende bu sıralar bu konularla ilgileniyorum ve yanlışlarımı sayende gördüm.bende internette para kazanmak peşinde olanlardan biriyim önceleri bu blog işleriyle uğraştım google banladı bıraktım şimdi tekrar döndüm sıfırdan bi başlangıç yaptım önceden kendimi tam yetişrememiştim ama şimdi daha bilgiliyim bazı konularda. benimde düşüncelerim vardı senin günde 1Ş 100 domain gibi aslında çok benziyor ama sen benden öndesin bu yola daha erken çıktığın için. umarım düşüncelerinde başarılı olursun amaçlarına ulaşırsın. şimdi yapacağım şey yeni açtığım blogumda bazı yazıları silmek olacak olacak çünkü çoğu copy/paste :) özgün içerikli yazılar yazmaya veya bulmaya çalışacağım. bu blogu açtığın için tekrardan tşk ederim... başarılar.. www.webildiri.blogspot.com (yolun en başındaki blog:)

Adsız dedi ki...

Merhaba. Bloğunu açıkçası ilk başta ad lerle dolu, internetten para kazanma methodları gibi bir blog sanmıştım ancak içerik oldukça bilgilendirici diyebilirim. "Case study" yaklaşımların mükemmel yol gösterici. Yazılarına devam edersen takip edeceğimi belirtmek isterim. Başarılar