21 Ağustos 2007 Salı

Günde 1$ dan 100 site

Öncelikle belirteyim 100 site kurmadan önce 10 site kurup, durumu değerlendirip kalan 90 siteyi de açmaya karar verdim. Batarsak 10 site için batalım.
Tüm siteleri aynı sunucuda açmaya karar verdim. Aslında farklı sunuculara koysam birbirlerine link verip SEO için güzel bir olaya girmiş olurdum. Aynı ip aralıklarından olan sitelerin link değişimi yapması arama sonuçları açısından pek etkili olmuyor. Buradaki mantık benim gibi 100 tane domain alıp hepsinin linkini birbirine ekleyenler haksız kazanç ede etmesin, efendi olsunlar. Ben bu 100 domainin hepsini ayrı yerlerde barındırmayı düşünmüyordum ama yine de 10a bölerim diyordum. Şimdilik üşendim ama ileride değişime gidebilirim. Neyse 10 tane domain imi aldım. Toplam 30$ kadar harcadım, hepsi .info domainleri. 4 tane de makale yazdırıyorum şu anda. Her bir domain için 2şerden 20 makale yazdırılmış olacak. 4 makale için 10 $ ödedim ama bu pek istisnai bir durum zira yaptığım 100$lık bir alımın yanına sıkıştırdım, "yazarsın sen bize 10$a, koçsun" diyerekten. Yani ileride de aynı fiyata alabileceğimi sanmıyorum ama kalan 8 X 2 =16 domain için bu kadar olmasa da bir indirim daha yaptırırım muhtemelen.
Domainlerin serverdan kontrolü için bir kod yazdım ayrıca. Yine kendi yaptığım template leri yükleyebiliyorum, makale ekleyebiliyorum, başlık, description tag larını düzenleyebiliyorum. Hepsinin backlink, indexed vs gibi datalarını alıyor. Her domain için ne kadar harcama yapmışım, nereden link almışım, ne kadar, ne kadar süreyle vs vs İsteyen olursa kodu gönderirim, uğraşmasın.
Bu arada geçen gün c# ta bir kod yazdım. Google aramasını pr'a göre sıralatıyor. İlk 400 arama sonucunu pr değerine göre sıralat gbi bir işlevi var fakat internetten bulduğum c# ile google pagerank değeri kodları pek tutarlı değil, genelde eğer sitenin ana sayfasının pr değerine bakmıyorsa -1 döndürüyor. Bu konuda bilgisi olan varsa çok memnun olacağım. Neyse sonuca dönüyorum,

30$ domainler için toplam harcama,
10$ 2 domain için makale,


bir türk internetten nasıl para kazanır

Hiç yorum yok: