9 Ağustos 2007 Perşembe

Paypal ödemelerini katlayarak hesabınıza ekleyin

Paypal'ın Türkiye'deki kullanıcılara ödeme yapmaması benim için de büyük sorun oluyor. Oradaki parayı banka hesabıma aktarabilseydim diye zamanında çok yanmıştım. Paypal'dan türkiyeye para aktarmak için yeni bir yol buldum, üstelik paramı 2ye katlamış olarak alıyorum. Yalnız şunu aklınızda bulundurun; paranızın bir kısmını ya da tamamını kaybedebilirsiniz

Yapacağımız şey şu, bir siteden paypal ile reklam alıp, kullanıcıları adsense reklamları olan bir siteye çekmek.
Paypal ile reklam alacağınız siteye tıklama başı ne kadar ücret ödeyeceğimizi bilmek çok işe yarayacak, bu sebeple adengage ya da adbrite gibi sitelerin istatistikleri olan bir servis kullanmamız gerekiyor. Reklam alacağımız siteyi bulduktan sonra bir blog açıyoruz. Bu blog'a tıklama başına 0.1 $ verecek bir konu hakkında yazılarımızı yazacağız. Blogger'dan açıp direk adsense'e bağlamanız kolay olacaktır. Şimdi adım adım yapalım işimizi,

adengage i seçiyorum ve reklam verecek bir site arıyorum;
Avg. Clicks/week/ad diye birşey var her sitenin yanında, yani reklam alırsanız haftada ortalama şu kadar tıklanır diyor, haftalık fiyat da yazıyor yanında. Türkçe birçok site var burada, blog unuzu türkçe yazacaksanız türkçe bir siteye reklam verin
Çıkan ilk site için tıklama oranını 89$/32,751=0,002$ olarak buluyorum.

Yani bu siteye 1 hafta ilan versem 89$ tutacak, 32.751 kişi girecek ve her girenin bana maliyeti 0,002$ olacak.

Bu ziyaretçiyi tıklama başına 0,1$ veren bloguma sokarsam ve her gelen bir reklama tıklarsa kişi başı 0,098 $ kar elde edeceğim. 32.751 X 0,098 = 3209 $kazanmış olacağım.

Tabi olay bu kadar şirin değil. Her genel tıklarsa banlanırsınız adsense'ten orası garanti.

Peki ne kadar tıklanması lazım?
Ne bizi banlatacak kadar çok, ne de paramızı kaybettirecek kadar az tıklanması lazım. Google adsense'te Sayfa To diye birşey vardır, sayfa tıklama oranı. Bunun %15in altında bulunması bizim için yeterli olacaktır.
Yani vereceğimiz reklama tıklayan 32.751 kişinin %15'i girdikleri blogdaki adsense reklamlarına tıklarsa banlanmamız zor gözüküyor (tabi başka kural ihlali olmazsa) Bu oranı nasıl yakalayacağımızı devamında anlatacağım ama önce bir hesap daha yapalım;

32.751 kişi gelmesi için 89$ paypal hesabımdan ödedim. Bunların %15'i adsense reklamıma tıkladı diyelim;
32.751 X 0,15 = 4912

4912 kişi ortalama tıklama başı 0.1$ lık reklama tıklarsa elde edeceğimiz para 491$ olacaktır. Yani 5 katından fazla.


Şimdi reklamla gelecek kullanıcıların adsense tıklama oranlarını ayarlayacak işe bakalım
Önce blog açıyorum
0.1$ getirecek bir konu seçiyorum. Nasıl seçeceğimi bana sormayın, araştırırsanız muhtemelen bulursunuz. Açtığımız blogun gerçekten temiz, spamsız, kopya içerik olmayan bir blog olmasına özen gösterin. Yoksa MFA olarak adsense tarafından etiketlenir, tekmeyi yersiniz. (MFA = made for adsense, adsense için yapılmış demek) Bu blog'u sadece adsense için kuruyoruz ama çaktırmamamız lazım.
Blog açarken mutlaka dikkat etmeniz gerekenler;
  • İçeriği kendiniz yazın, ciddi olun, kopyalamayın, her yazınızda mutlaka başka bir siteye 1 link olsun, link'ler alt çizgili renkli falan olmasın, normal yazı gibi dursun
  • Resim ekleyin ama resimlere tıklanmasın
  • Sayaç ekleyin, müzik ekleyin, amatör dursun biraz ama tıklanacak şeyler olmasın, ziyaretçinin sayaca, player a tıklayıp kaçmasını istemeyiz
  • 2 günde bir yeni yazı ekleyin, 20 yazı olunca bırakın, yeterli
  • Google tarafından indexlenmesini sağlayın
Bu şekilde bir blog açtıktan sonra adengage'den reklamınızı verin.

Mesela diyelim ki defter ile ilgili reklamlar 0.1$ veriyor (denemedim, örnek veriyorum). Hemen defterlerle ilgili blog umuzu açıp yukarıdaki kurallara uyuyoruz. Sonra adengage'den bir siteye reklam veriyoruz. Diyelim ki erotik bir siteye reklam verdim, reklam metnimi "en seksi defterler" olarak seçiyorum, 32.000 kişi giriyor bir haftada bloguma, bunlardan %15 i reklamlara tıklarsa paramı 5e katlıyorum. Eğer sadece al

İşte bu noktada bazı sorunlar var, öyle bir kelime üzerine blog açmalısınız ki, adengage den alacağınız reklamlar ilgi çekici olmalı, gelen ziyaretçi belli bir oranda adsense reklamlarına tıklamalı, banlanmamalısınız.

Yatırdığım 89$ ı aynen geri almak için 89%0.1=890 kullanıcının blogdaki reklamlara tıklaması gerekiyor.
32.000 kişi gelecek ve bunlardan 890ı tıklayacak, yani %2.

Sonuç olarak; yaptığınız çalışma sonucu adsense rapor sayfanızda
Sayfa TO
%2 olursa aynen paranızı alıyorsunuz, hem de banka hesabınıza
%2'den fazla olursa kar ediyorsunuz,
%15i geçerse büyük ihtimalle banlanıyorsunuz.


Böylece paypal'deki paramızı güzelce banka hesabımıza aktarmış oluyoruz. Tabi bu yazıdan kıvılcımı alıp farklı olaylara gireceklere de buradan göz kırpıp, kolay gelsin diyorum


bir türk internetten nasıl para kazanır

7 yorum:

Adsız dedi ki...

peki kardeş bu reklamlerı gürnmeyen bi yere koysak kendimiz tıklasak aynı bilgisayardan tıklanmıyorsa biz de ip değiştirerek tıklasak daha garanti olmaz mı

dct dedi ki...

olmaz

Adsız dedi ki...

ya neden olmasın ha başkası tıklamış ha ben bu konuyu seninle daha ayrıntılı konuşsak benim mail yasin87@gmail.com haberleşelim olmaz mı??

dct dedi ki...

Günde kaç defa tıklamayı düşünüyorsunuz? Siz bana günde kaç saat bu tıklama olayına harcayacağınızı söyleyin ben size o sürede yapacak çok daha karlı işler önereyim

Adsız dedi ki...

Arbitrage modelinin basit bir uygulaması. Bu modele göre sağlam iki rakibi karşı karşıya getirmeyi düşünüyorum. adt*** vs ads**** amerika türklere karşı :) bi yazıda her yere tıklayan kullanıcı demişsin :D güzel bir tabir. Hocam ne diyim tebrik ediyorum tekrar. İletişime geçmek isterim.

ARŞİV İNDİR dedi ki...

BLOG SAYFAMDA PARA KAZANDIRAN SİTELER MEVCUTTUR SİTEMİ ZİYARET ETMENİZİ BEKLERİM

http://www.tlinkpara.com/l/MTA4Mjc5
http://ilka55.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

güzel kardeşim o şekilde bir sistem yaptıgın zaman aşırı ve tek bir trafikten yüklenildigi için hesabın kapatılır..burda kalkıp bunları anlatma milletin hesabınıda kapattırma..merak eden varsa reklamlarınızı şu şekilde uygulayınız milletin gözüne sokup siteden kaçırmayınız örnek site.
http://yemekteyizbiz.blogspot.com